torsdag 8. februar 2018

Krusmatter og bryllupsglede!

Sist sommer ble vi innvitert i bryllup til min nevø. Gavelisten var grei, og vi landet på noen fine kopper i en nydelig blåfarge. Jeg kunne jo ikke la være å lage min egen personlige vri.
Jeg syntes disse koppene passet utrolig godt på noen krusmatter. Utfordringen var å finne stoffer i riktige blånyanser.
I tillegg til de blå stripene brukte jeg halvlin.
En krusmatte har alltid to sider, så også dissse.
Den andre siden fikk 2 hjerter + navnene brodert med broderimaskin. Det var jo tross alt bryllup!
Det ble prøveoppstilling på vårt eget verandabord.
Krusmattene er 16 x 23,5 cm (6,25" x 9,25" )


Cecilie


1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Det var en flott og personlig gave. Krusmattene passet godt til koppene, og koselig med navnene på. :-)