søndag 29. april 2018

Endelig nytt koseteppe!



Det måtte en 1årsdag til før jeg fant ut hvordan det 11. koseteppet skulle være. Man da jeg endelig kom på hvordan, gikk resten rimelig fort.
Jeg har brukt mønsteret "Fancy Forrest" av Elisabeth Hartman. 
Jeg brukte ikke alle dyrene, men tilpasset det til den størrelsen jeg ville ha.
Det ble pinnsvin,
rever,
harepuser og tistler.
 Et bilde i stuen var utgangspunkt for fargevalget.
Til bakkside bruker jeg alltid fleece.
Er godt fornøyd med fargevalget! 
Teppet er på 82 x 95 cm, en størelse jeg synes er veldig passelig.
 
Måtte ta med et bilde fra mammaen. Bestemor synes teppet kler Jonathan veldig godt!


Cecilie


2 kommentarer:

Lappedamen sa...

Så flott koseteppe, det blir nok mye kos med det.

Fazhen Locken sa...

Ser veldig bra ut! Hvordan kan man få takk i et sånt teppe?