torsdag 24. oktober 2013

Nettbrettmappe til en god kollega.

En av mine kollegaer ønsket seg mappe til sitt nettbrett, og slike ønsker er det jo umulig å stå imot!
Jeg lette litt rundt etter tips, og endte til slutt opp med min egen versjon.
Siden hun hadde dette nettet fra før (som ikke jeg har sydd), var det et ufravikelig ønske å få noe med ugler! 
Disse stoffene fant jeg ikke, men det uglestoffet jeg fant, syntes jeg hadde samme stil som nettet.
En blonde måtte det også være på.
Dette er en blondeglidelås, som skjuler en lomme. 
Siden en av favorittfargene er gul, ble det fargen på foret.
Baksiden fikk også en bit uglestoff.
Mappen er 12,5" bred, og 8" høy med lukket klaff.
Mappen er foret med dobbelt lag vatt.
Jeg brukte borrelås som lukning, det er mest skånsomt mot skjermen inni.


Cecilie

4 kommentarer:

Trines hobby sa...

Som alltid har du tryllet frem en smart og lekker liten sak. Ha en fortreffelig helg! klem

Anita sa...

Denne var yndig og fin!

Dollandesign sa...

Ugglorna på tyget är så söta! Det var ett bra tygval som Du gjort, tycker jag.

Dollandesign

RandiT sa...

Såå fin veske og nettbrettmappen passet jo kjempefint til:) Ha ei trivelig helg:)