søndag 22. mai 2011

Give tanks - Arne 60 år.

Min kjære Arne fylte nettopp 60 år, så da var det tid for en liten gave. 
 
Vi har vært gift i snart 37 år og har opplevd utrolig mye sammen,
og det vil jeg gjerne takke for.

Dette mønsteret har jeg hatt lyst til å bruke, men jeg syntes det ble litt for urolig, og dessuten ville jeg ha teksten på norsk denne gangen.
 Det kommer mønster på et lite broderi hver måned, så kan en bytte på etter hvert, derfor knappene.
Til nå har jeg sydd 2 småbilder, de andre kommer etter hvert.
Hvert bilde er på 4" x 5", (10 x 13 cm).

Jeg liker å kunne ta av opphenget hvis det er aktuelt, og bruker en bit anorakksnor som jeg syr inn i lukkekanten, og 2 små skjorteknapper på baksiden.


Hele bilde er på 9.5" x 15" (24 x 38 cm)

 
Arne hengte opp veggbildet ved siden av kontordøren sin med en gang han hadde fått det. 
Det lover jo godt!

Cecilie

2 kommentarer:

arnedro sa...

Ja, det er mykje å takke for. .... og den som har ei kone som syr har ekstra mykje å takke for. Tenk bl.a. på kor lett å det er å tenkje ut kvar eg finn ho når eg treng ho.

Marie sa...

Så fint!! Og lurt :) Koselig å kunne bytte bilde, så kan takke for ein ting om gangen.