lørdag 13. august 2011

60års feiring x 2, "Give thanks".

Både Arne og jeg fyllte 60 år i vår, jeg 41 dager før ham, noe han visste å påpeke den stunden vi var på hver vår side av 60!!
Vi valgte å feire begge dagene i sommer, når alle, både små og store kunne være til stede.

Arne fikk jo dette opphenget på selve dagen, men resten av småbildene satt jeg og puslet med i sommer, når alle barnebarn var kommet i seng.
Jeg oppdaget plutselig at jeg satt og arbeidet med momentene til en tale, og det ville jo være typisk meg å sy også den, så slik ble det.

Her følger momentene så langt:






Jeg syntes det ble en bra tale, og ennå er jo ikke alle motivene kommet!

Cecilie

5 kommentarer:

Bjørg sa...

Så nydelig Cecilie!
Flott tale!

Anonym sa...

Så flott og kreativt. Og gratulerer med vel overstått 60 -årsdag! ;D
Hilsen Solveig, KaDuSei

Margit sa...

Gratulerer med vel overstått 60-års dag,begge to! Flotte bilder du har sydd :o)
Ønsker dere en fin søndag :)

Lis sa...

Så kreativ du er!! :)
Gratulerer med 60-års dagene til dere begge! :D

Marie sa...

Eg kan skrive under på at det var ein bra tale! :)