mandag 16. januar 2012

Januar og snø nå og da.

Jeg måtte vel innse det til slutt jeg også;  JULEN  ER  OVER.
Igrunnen er det jo bare hyggelig å finne frem vinter-tingene, for her er det nok lenge til vår ennå.
Dette snømann-bildet sydde jeg i 2006, som en del av årstids-serien min.
  Her er et nærbilde av snømannen. Det ble ikke nok kontrast å sy med stoppefoten, så jeg sydde  med knapphulls-sting etterpå. Det ble mye bedre.
Det ble litt tomt med bare snømann og tre, så etterhvert ble det både sopelime, en fugl og etterlatte bær.
Dette var det foreløpig siste bildet i årstids-serien min. 
Men nye er under planlegging, så plutselig dukker det opp et nytt! Jeg har bestemt meg for at disse bildene skal jeg ikke stresse med, de blir ferdige når de blir det. 

Cecilie










1 kommentar:

ahli sa...

Koselig bilde. Like fint enda det.

Du er en av de 3 for med tid og stunder vil få en gave fra meg. Har hatt trekning på gaver på vandring.
Send meg adressen din på mail til meg.

astridhl53@gmail.com

Skal prøve å få sendt den før det har gått 365 dager

Astrid