søndag 7. oktober 2012

Flere grytekluter.

Jeg er visst i gryteklute-modus for tiden! Det er nå i alle fall greit å ha på lur.
Jeg hadde et kaffekopp-stoff liggende, og siden de brune og beige stoffene ikke var ryddet bort, var det like greit å lage noen flere grytekluter.
Motivstoffet ble delt opp i 12 biter, og resten ble fyllt ut med andre stoffer. 
Her følger alle parene i rask rekkefølge.




Baksiden er vatt med varmeavstøtende utside. Veldig grei, bare å tørke av med en klut.
Nå har jeg sluttet å sy ned lukkekantene for hånd på gryteklutene. Synes det blir helt flott å sy dem ned med maskin. Når jeg syr fra retten, har jeg full kontroll.
De havner nok i julemesse-kassen. Der er det plass til mye!


Cecilie

6 kommentarer:

Bente sa...

Du verden, for ein produksjon!
Flotte, gode gryteklutar :-)

Trines hobby sa...

Det var no litt av en produksjon!!

Edny sine puslerier sa...

Forstår ikke hvordan du får gjort alt! Skikkelig storprodusent;) Fint arbeid gjør du også! Hvor får du kjøpt den vatten med varmeisolerende bakside?

Grete sa...

Så flotte grytekluter, de bør gå unna på julemessa! Jeg lurer også hvor du får tak i det varmeisolerende stoffet.

arnedro sa...

Glad på vegne av den eine julemessa.

ahli sa...

Fine grytekluter. Hvor får du tak i det du bruker på baksiden?

Astrid